Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

Despre mine

Posted by Elvira Ioana on April 5, 2009

Despre mine…
Nascuta in zodia Pesti, sunt o fire sociabila, deschisa, imi place muzica (Dance, Pop, Pop–Rock) dar am facut o pasiune si pentru Radio.
Imi place sa citesc, in special carti despre: Stiintele oculte, psihologie, si orice carte care are un final fericit, caci… da, sunt o visatoare!
Eu ca persoana :
Sunt o fire calma, nu stiu sa port ura, pica cuiva si sincer nici nu vreau.Am marele noroc sa am in preajma oameni de calitate, prieteni pe care ma pot baza. Pe masura ce trece timpul …mai cresc cate putin…imi dau seama ca viata e grea,lumea e rea. Cochetez cu actoria dar muzica e pasiunea mea…cea mai mare!

Din Copilarie : Cant, de mica tot cantam prin casa si pe unde apucam la orice obiect avea forma unui microfon. Asta, pana cand m-a vazut mama ca ma chinui si mi-a luat pana la urma nu un microfon, ci doua de jucarie (apropo de asta… trebuie sa va povestesc o faza tare)aveam cred ca vreo 4 ani, era Ajunul Craciunului si eram cu parintii intr-un magazin unde,
evident daca erau sarbatorile se auzeau colinde, iar la vreo cateva minute de la intrarea in magazin mi-am dat seama ca era vorba despre celebrele colinde “Jinglle Bells”,“Merry Christmas” si am inceput sa cant, bineinteles pe limba mea ca pe la 4 – 4 ani juma’ habar nu aveam engleza si incepusem sa plang sa iasa toata lumea afara din magazin sa pot canta eu :))… va dati seama ce amuzant, iar la final, vanzatorul m-a rasplatit cu o sticla de suc bine, magazinul nu era unul mare cred ca de-aia mi-am si permis sa gonesc oamenii din magazin. Glumesc, bineinteles! Si intamplarile pot continua… La un moment dat de exemplu fusesem selectata din vreo 30 de copii la Palatul Copiilor pentru o emisiune pentru copii la TVR. Si trebuia sa zic o poezie, pe care o invatasem dar mi-era frica sa stau singura, adica fara mama pe scena. Mi-au dat oamenii aia tot ce se putea numai sa stau acolo: bomboane… ciocolata, suc, papusi, dar ce credeti ca m-am lasat pacalita? Nu si nu, nu am vrut sa stau nici o secunda fara maica-mea… si evident vazand ca sunt asa incapatanata n-au mai insistat. Eram si eu mica pe atunci, dar… vremea a trecut.🙂

Acum de vreun an ma chinui de un an sa ma apuc de canto … am dat ceva probe de voce, am mers la casting-uri, unele le-am si luat… dar nu stiu, parca nu mai imi ajunge timpul pentru nimic …ziua e mult mai scurta. Se intampla ceva dubios cu timpul, vremurile astea in care traim; Chiar oamenii de specialitate zic ca timpul a suferit transformari si cele 24 de ore au devenit de fapt 16.
Updated: intre timp am facut si canto…🙂

10 Responses to “Despre mine”

  1. bubu said

    felicitari k poti fi asa deschisa si iti poti insira diversele amintiri si sa le impartasesti q noi ..:X imi place :):*

    • @ Boboo : Cu sigurantza, fiecare dintre noi avem amintiri din copilarie de care ne amintim cu placere …de fiecare data. . eu am zis 2 din cele mai amuzante faze…:)) de ce rad numai eu, sa rada si altii :))> Iti dai seama cum e sa vezi o “piticanie” la vreo 4 ani plangand sa iasa toata lumea afara din magazin ca sa cante ” Jinggle Bells” nuu..ce tot zic “sa cante” sa mormaie mai bine zis😀
      Ma bucur ca iti place😀
      Poops:*

  2. Elena said

    iar faza cu “Nu stiu sa port ura cuiva si sincer nici nu vreau”
    Bravo tie .Esti o fiinta deosebita poate tinem legatura si pe mess miar place :D?

    • @ ELENA : Thnx🙂. Dar nu voi scrie pe blog nici cu cine vorbesc nici ce mananc sau alte detalii care fac parte din intimitatea mea:)… Voi posta …La modul general , nu imi voi scrie viata pe blog . Cat de adresa ,e trecuta la contact.
      Poopiiici:)

  3. Elena said

    Salut ! imi place despre tine ca pari o fire sensibila partea cu magazinul a fost tare cand erai mica si sincer e prima data cand am auzit asa ceva. Original oricum:) sper sa scrii mai in amanunt ,de-abea astept sa te citesc.Ai o viata interesanta cred si daca ajungi mare vedeta nu uita sa mai scrii pe blog ptr fanii tai.k?:)

  4. mihaela88 said

    a, ti-ai tras si poza :p
    doar 17 ? ai modificat :p ca nu era trecuta varsta :p
    eu am 21 :p
    :*

  5. mihaela88 said

    am auzit si eu chestia cu transformatul timpului :)) si mie mi se pare ca ziua e prea scurta :))

Leave a Reply

 
