Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

Dj Project fara solista

Posted by Elvira Ioana on September 23, 2009

Salutare dragilor!๐Ÿ™‚ citind blogul lui Chiper, un bun prieten, mi-am adus aminte ca nu am scris despre asta pana acum, poate pentru ca nu am avut timp, poate si pentru ca speram caDj Project sa nu se desparta… DJ Project au ramas fara solista.๐Ÿ˜ฆ

Baietii de la Dj Project impreuna cu managerul lor, domnul Emil Burloi sustin ca au dat-o afara pe Elena pentru ca nu s-a prezentat la ultimele concerte, dand dovada de neseriozitate si acest lucru a afectat imaginea trupei; de cealalta parte, Elena sustine ca a plecat din trupa pentru proiectul ei solo de care se ocupade ceva timp. Desi au fost discutii legate de bani, presa sustinand ca Elena nu ar fi fost multumita de procentul pe care il lua, ba mai mult, aceasta avea un salariu lunar indiferent de numarul de concerte pe care trupa il sustinea, Elena ( http://www.elena-djp.ro/ ) (Contact: office [at] elena-djp.ro. )nu a dorit sa comenteze acest subiect.Pentru moment Cream este noua solista a trupei doar pana se va gasi o solista permanenta .

Intre timp… Gino si Maxx- Dj Project au initiat o campanie la Radio Zu pentru gasirea noii soliste care se doreste a fi incarcata de talent si varsta minima de 18 ani.๐Ÿ™‚ Pana pe data de 1 Octombrie se va anunta noua solista.Nu imi ramane decat sa le urez succes baietilor, sa faca o alegere buna in ceea ce priveste noua solista!:)

Dj Project a fost o trupa draga sufletului meu… sau mai bine zis a fost trupa mea preferata si cu siguranta va ramane pentru ca sunt convinsa ca vor face o alegere buna๐Ÿ™‚
Va tin la curent daca apar noutati… va pup! :*

4 Responses to “Dj Project fara solista”

  1. Dana said

    Cee? si tu nu te-ai inscris ? esty cu kpu’?? esti singura care ar putea-o inlocui-o !ai mai auzit tu pe cineva care sa cante la fel de bine cum canta elena ?si tu stai?????????????????????????????????????????????????????????????????????deci fa ceva de urgenta inscrie-te urgent !๐Ÿ˜

  2. Cris said

    fata ti-ai facut blog? si eu de ce nu stiu? Bravo , imi place articolul. Cat despre despe tam – tamul facut de dj project nu vreau sa comentez vor sa -si mai faca si ei reclama. si stiu ca tii cu ei dar asta e adevarul la urma urmei๐Ÿ˜‰ ube la tn๐Ÿ™‚

  3. Alex said

    Elvi lasa-i pe astia , eu mi-am schimvat impresia despre ei total. crezi ca sunt ceva…si ei de fapt sunt altceva . Toti sunt dupa bani si ei si elena si menegeru’ si toti . Eu nu o sa mai ascult melodiile lor cu aceeasi placere de acum. ca nu mai pot ca imi dau seama ca nu sunt asa cum ii credeam.
    apropos’ ce mai stii de capitan?

  4. Rose -Andreea said

    Elvy ……………….. mare dreptate ai . Dar de ce nu te-ai inscris si tu la preselectie? Ca vocea stim cu totii ca iti seamana izbitor cu a Elenei๐Ÿ™‚ si ce mai cantai la radio :> saptamanal. te ascultam mereu . si pe tine dar mai ales pe CAPITANUL VIJELIE :))) mi-e dor de tn:( te pup:*:*:*

Leave a Reply

 
