Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

La Multi Ani Ion/Ioana !!!

Posted by Elvira Ioana on January 7, 2010

La Multi Ani tuturor celor ce se numesc Ion, Ioana!!🙂
Credeam ca nu o sa pot sa ma bucur si eu de ziua mea de nume, deoarece ieri am avut o zi incredibila. E de rau.
Am fost deocheata pentru a nu stiu cata oara in viata mea si de 2 ori era sa mor din cauza asta. Am momente cand ajung acasa intr-o stare infernala de deochi chiar am ajuns la concluzia ca ma deochi rau si in general persoanele cu ochii verzi / albastri deoache.Acum, nu zic ca fiecare persoana care are ochii verzi sau albastri deoache dar in general ochii deschisi la culoare, si anumite persoane, nu toata lumea.

Ieri, cum spuneam mi-a fost rau,dureri puternice de cap… stari de voma… seara cand am ajuns acasa am luat o gura de aghiazma, mi-am spus Tatal Nostru, am pus pe cineva sa ma descante, m-am imbracat in rosu si m-a lasat abia dimineata.. in jur de ora 5. Macar mi-a trecut. Voi ce faceti cand va deocheati sau cum preveniti deochiul? A, eu mai stiam ceva cu imbracatul pe dos(sa porti ceva pe dos). O sa merg la un Preot sa vad ce pot face… ca nu mai rezist!!!
Poate stie cineva si alte solutii si imi spune si mie…

La Multi Ani inca odata tuturor celor ce se numesc Ion/ Ioana!!!🙂 La Multi Ani tie , La Multi Ani mie ,La Multi Ani noua! :))

6 Responses to “La Multi Ani Ion/Ioana !!!”

  1. kaos said

    http://kaosmoon.blogspot.com

  2. Alex said

    Daca esti frumoasa ce sa-ti fac? LA MULTI AAAANI !!!!!!!!
    Multa sanatate toate dorintele sa ti se implineasca
    sa ramai aceeasi persoana minunata si calda .
    Nu te-am mai vazut de mult poate ne vedem ce zici de o cafea? pup

  3. bubu dianna said

    fata sa ai parte de cele mai mari impliniri si realizari .. dar cel mai important de sanatate .. la multi ani inca o data :*
    si intr`adevar .. ce mai zi de nume :|:))

  4. chiper said

    vezi ca si eu am ochii verzi sau albastri ….si stii ca si eu am o deosebita apreciere pentru tine .Asa ca………:)
    pupici

  5. Ionela said

    La multi ani scumpa mea ! sa fii sanatoasa frumoasa ca si pana acum si sa nu te mai deoche lumea. Cand e sa te mai deochi .. eu stiam de la un preot sa pui sare pe mana stanga si sa o tii asa cateva min adica pana te lasa putin
    La Multi Aaaaani :):*

  6. Cristi said

    La multi ani frumoaso !! sa fii sanatoasa ,iubita si frumoasa. sa nu te mai deocache nimeni😛 Da eu zic ca poate trebuie sa vorbesti cu un preot ori acea persoana are ceva rau in ea ori nu stiu… un preot ar trebui sa stie ce ar trebui sa faca un om cand e deocheat! Te pup

Leave a Reply

