Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

Poveste fara nume

Posted by Elvira Ioana on October 1, 2010

Hello!šŸ™‚ A trecut atat de muuuult timp de cand nu am mai scris, incat acum ma simt… straina fata de blogul meu .A trecut fix … un anotimp; si nu doua cum zic cei de la Dj Project.šŸ˜› S-au petrecut atatea lucruri in tot acest timp incat, inca ma mai gandesc cu ce sa incep :)). Sa incep cu vacanta, zic! Au fost 3 luni minunate de vacanta, am fost la mare, in Mamaia. Ca asa e frumos, si-mi place mie, la mare vara dar si in sezonul rece,toamna / iarna… e senzatie!

Am avut parte si de evenimente mai putin placute, cum ar fi … 2 decese in familie prin luna Iulie, rude indepartate, e adevarat dar nu mi-a fost usor deloc. Dumnezeu sa-i odihneasca! Sa nu mai zic ca, inainte cu o zi de a afla de deces am fost chemata la un casting iar a 2-a zi cand aveam auditia s-a intamplat si tragicul eveniment sa aflu de primul deces, exact cu o ora inainte de a ajunge la studio, deci numai la casting nu imi era gandul… dar cu toate astea m-am dus, pentru ca asa am stabilit si sunt de cuvant .
Nu m-am putut concentra, nu eram acolo… fizic eram in studio dar… in muzica si in orice activitate artistica trebuie sa fii acolo cu mintea, cu sufletul, cu toata fiinta; ceea ce la mine nu s-a intamplat. Nu am putut.
A doua zi, dupa auditie am aflat si de cel de-al 2-lea deces. Asta chiar m-a terminat, mie mi-e mila si de un necunoscut sau cand aud ca a murit nu-stiu-cine (chiar daca nu am cunoscut persoana respectiva) pentru ca e vorba de un om, un suflet.

Ma afecteaza toate lucrurile rele din jurul meu chiar daca nu au direct legatura cu mine, dar se intampla in lumea din care si eu fac parte si asta e de ajuns. Una peste alta, a venit si toamna,anotimpul sufletului meu cum imi place mie sa-i spun .
Asa cum e cu bune si cu rele, e anotimpul meu .
Va continua ..

Va las cu o superba melodie – ” Time to say goodbye ” – Andrea Bocelli & Sarah Brightman .

Leave a Reply

 
