Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

Bon Jovi, concert de neuitat in Romania

Posted by Elvira Ioana on July 14, 2011

Trupa Bon Jovi a sustinut un memorabil concert in Bucuresti Duminica pe 10 Iulie .
Concertul a inceput la ora 20:00 si a durat 3 ore. Au inceput minunatul show cu piesa “Raise your hands”, imediat urmand “It’s my life” preferata se pare de majoritatea fanilor. Apoi au urmat piese precum : "Bad Medicine", "Bed of Roses" ,"Have a nice day" ,"Dry County" si inca cateva binecunoscute melodii. Cantand "Bed of Roses" lui Jon Bon Jovi i-a atras atentia steagul Romaniei pe care l-a pus pe umeri!🙂

Putin dupa ora 22:00 concertul a ajuns la final, au urmat bis-urile. Astfel concertul s-a mai prelungit cu o ora… un bis neasteptat de lung!

Absolut magic a fost momentul in care Bon Jovi si 55.000 de voci cantau “Always”.
Au facut o atmosfera incredibila! Publicul canta aproape fiecare vers odata cu el – o senzatie incredibila sa auzi… 55.000 de oameni cantand o piesa atat de speciala!🙂 S-au simtit emotiile si de o parte si de cealalta a scenei, cat am fost acolo am crezut ca visez. Jon B.J a fost vizibil impresionat, :)de asemenea toti membrii trupei. “Trebuie sa mai facem asta cat de curând. Ce faceţi maine? Eu sunt liber…” a spus solistul.

La 5 ore de la concert cei de la BON JOVI au postat pe pagina oficiala http://www.facebook.com/BonJovi de facebook prima fotografie de la concert care in prezent are peste 50.000 de like-uri spunand: “Am avut ocazia remarcabila sa cantam pentru prima data in Romania. Va multumesc ca ne-ati primit asa! A fost un show incredibil si cu siguranta a meritat asteptarea! Ati fost extraordinari!”

A doua zi, au postat si poza cu Jon Bon Jovi infasurat in drapelul Romaniei dorind din nou sa multumeasca fanilor spunand: “Multumesc din nou, Romania. Ce concert extraordinar! Abia aştept sa va vad din nou în curand!”
A fost magic! La concertul asta imi venea sa rad si sa plang in acelasi timp, s-a daruit cu totul… a simtit ca publicul era in extaz.🙂 A cantat 3 ore impecabil. Un om deosebit de frumos si in interior, nu doar exterior. Putini stiu de actiunile caritabile ale lui Jon Bon Jovi…

Mie mi-au placut de mica foarte mult dar, au devenit trupa mea preferata …
Iata si cateva video-uri de la marele concert Bon Jovi in Piata Constitutiei!

Bon Jovi – Always live Bucharest

AMAZING – Jon Bon Jovi – PLAYING WITH THE PUBLIC IN BUCHAREST

It’s my life – live in Bucharest

Livin on a prayer -live in Bucharest

3 Responses to “Bon Jovi, concert de neuitat in Romania”

  1. roxana said

    Nu ne mai “facem bine” dupa concertul asta ;-p…..intr-adevar “bad medicine”!

  2. alexandra said

    mama , ce frumos a fost la melodia Always .Bine si publicul a fost pe masura iar pe el parca l-am vazut la un momentdat lacrimand

  3. alexandra said

    interesant blog.
    felicitari pentru articol eu nu am am fost la acest concert magic cum zici tu dar din ce se vede in video a fost cu adevarat unic …………………

Leave a Reply

 
