Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

Azi am un singur gand …

Posted by Elvira Ioana on January 1, 2012

Vreau sa incep acest articol prin a va ura un An Nou mai bun,linistit si dorinta voastra cea mai arzatoare de la miezul noptii sa vi se implineasca! La Multi Ani!
Asa cum am spus… astazi m-am trezit cu un singur gand. Acela de .. multumire.🙂 Vreau sa multumesc celor dragi pentru ca au fost alaturi de mine, vreau sa ii multumesc mamei pentru tot , pentru ca intotdeauna m-a sustinut si … cred ca mama este un inger pe pamant🙂

Nu am cum sa nu va multumesc voua, cititorilor … voi ati facut ca acest blog sa creasca desi este destul de sarac in articole. Dar incepand cu anul acesta voi avea grija sa iau masuri. Va multumesc pentru ca ma cititi!

Ii multumesc profesorului meu de canto, Alexandru Simu pentru tot ce m-a invatat, a crezut in mine, si mi-a dovedit ca nu exista “nu pot” iar acum nu mai cant doar asa… dupa ureche. Multumesc si Danei Dorian tot pentru ca a crezut in mine… si am fost admisa la Compania de Artisti. Si daca a venit vorba de muzica, vreau sa le multumesc si prietenilor de la radio … Activ eFeM,(mi-e dor sa mai vin in emisiuni),sa facem emisiuni cu si despre muzica, sa fie fun, sa cant pe piesele celor de la Dj Project iar ascultatorii sa intrebe daca sunt eu sau Elena … aka. Ellie White , pentru ca vocile seamana mult.:D Practic cu ei am inceput povestea ,dupa mama, ei au fost primii care au crezut in mine, m-au incurajat si… sub ochii lor am crescut. :)) Multumesc Cristi Preda, (Capitanul Vijelie), multumesc Frinculescu (Franky)!

Multumesc tuturor prietenilor, aveti un loc special in inima mea (stiti asta😀 ). Si cam asa incep anul asta … Sa avem cu totii un An Nou asa cum ne dorim . La Multi Ani !!!

Va las cu Abba …

3 Responses to “Azi am un singur gand …”

  1. Ionut said

    Foarte frumos, succes un tot cea ce ti-ai propus si multe realizari pe anul acesta si nu numai.
    P.S. La multi (b)ani!

Leave a Reply

 
