Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

O schimbare…

Posted by Elvira Ioana on April 29, 2012

Incepand cu anotimpul, hainele… yeeey, revenim la imbracamintea lejera… da, cu totii avem nevoie de o schimbare! Vreau o perioada de relaxare, (tot vine 1 Mai).

Eu am oricum universul meu (caracteristic zodiei pesti) dar acum ma simt incarcata de multa, multa energie pozitiva, am cunoscut multi oameni frumosi in ultima perioada si cand zic frumosi nu ma refer neaparat fizic… ci sufleteste.
Se apropie 1 Mai, eu va urez distractie placuta indiferent daca mergeti sau nu la mare… unde vreti voi, cu cine vreti voi. Eu nu voi pleca nicaieri, am un proiect pe care l-am acceptat incantata, si sper sa iasa asa cum trebuie.

Poate va intrebati ce mai fac, de ce nu am mai scris dar … pur si simplu nu am mai avut timp, am avut o perioada in care am ” alergat” de dimineata pana seara. Dar, am si ceva vesti bune, cea mai importanta zic eu, este ca am fost si eu cooptata in videoclipul lui Laurentiu Duta & Andreea Banica – Shining Heart. In videoclip apare si Dony; s-a filmat destul de mult, dar s-a taiat la fel de mult la montaj…

Ne vedem pe la min. 3:35🙂
Am ceva articole pregatite pentru zilele urmatoare, le voi publica pe rand.

Leave a Reply

 
