Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

Ce facem cand e Luna plina ?

Posted by Elvira Ioana on September 29, 2012

Salutareee! Am revenit… (ca de obicei, toamna)🙂 Luna plina va fi pe 30.09.2012 la 06:20, ora Romaniei .
Cand este luna plina este bine sa iti faci tratamente (pentru fata, par sa-l tunzi – va creste de 2x mai repede), este bine sa faci ordine si curatenie, sa alungi supararea si sa ii ierti pe cei care te-au suparat(daca esti suparat/a pe cineva), sa incerci pe cat posibil nu fii indispus/a), daca fumezi sa te lasi de fumat, sa pui capat unei relatii daca aceasta nu mai functioneaza…
Se spune ca bolnavii nu trebuie sa se uite la luna plina pentru ca, in acest fel, li se intarzie vindecarea.

Eu sunt mega-incantata de noptile cu luna plina, o privesc fascinata, uneori in gol, nu stiu, acest astru ce vegheaza noptile tuturor de mii de ani mi se pare MAGIC! Ma simt ca si cand lumina lunii m-ar incarca pozitiv. Desigur, sunt si oameni care au o stare de agitatie sau nu pot dormi. Fiecare simte in felul lui. Pentru unii e plictisitor. Sigur ati auzit si voi fraze de genul: “Ce pierdere de timp,lasa-ma cu luna ta…” sau ” Prefer sa dorm” sau…o mie de alte lucruri. Mie insa, imi place stau treaza cand e luna plina; m-as putea uita pe cer ore-n sir🙂

Si va atasez o poza >luna prin ochii mei, sau cum vreti voi sa interpretati.Nu am mai scris de ingrozitor de mult timp. Am ramas in urma… sper sa scriu articole saptamanal de acum inainte, pana acum nu prea mi-a iesit …

Leave a Reply

 
