Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

Oameni si oameni …

Posted by Elvira Ioana on December 12, 2012

Saaalluuut! Intotdeauna imi spun ca o sa ma tin de acest blog si o sa-i dau un aspect asa cum vreau eu dar nu prea reusesc sa tin pasul. Dar de fiecare data il abandonez pentru o perioada mai lunga…046
In fine. Vreau sa vorbesc putin despre experienta mea cu… medicii. Si asta pentru ca de cateva zile a fost nevoie sa fac cateva vizite pe la diversi medici… nu mi s-a intamplat niciodata sa dau peste un/o doctor/a care sa ma puna intr-o situatie cel putin jenanta iar asta poate si pentru ca nu am mers la doctor decat cand a fost nevoie, sau sa fac analizele de rutina si cam atat.

Cu cateva zile in urma am facut faringita, laringita& amigdalita. Si pentru ca parea cam grav am avut o trimitere la Policlinica Vitan. Puteam sa merg si in alta parte dar in momentul acela cea mai aproape policlinica era Vitan. Asadar, am ajuns, am intrat in cabinet la ORL unde era o doamna care isi fuma linistita tigara >Virginia Slims< sper ca am scris bine. Nu fumez, nu ma pricep. Gatul meu era vizibil inflamat iar doamna a binevoit sa stinga tigara si sa ma consulte. Cat de draguuut!!! :)Ii prezint biletul de trimitere. A luat un aparat de pe pervazul geamului, care avea aspectul unui foehn dar cu un ac mare. Si pe un ton foarte impunator zice: " Limba afara!!" Nu mi-a placut de cum am intrat ce am vazut dar am zis ca nu prea am ce face. Am intrebat-o daca are de gand sa imi bage acel aparat nesterilizat si luat de pe pervazul plin de praf … pe gat. La care ea pe un ton mai ridicat spune: " Limba afara! Scoate limba s-o prind!" Eu, zambind, am dat din cap ca nu.Si mi-am zis ca daca nu ies de acolo in urmatorul minut … e grav!

In fine… am deschis pana la urma gura pentru ca a spus ca o sa caute niste ustensile. Aiurea… m-a tras de limba de parca eu aveam o limba de 2 m. LOL! Sau era vreo carpa, parca trata animale, nu oameni dar chiar si cu animalele te porti cu mai multa blandete. Si tot aparatul ala nesterilizat si tinut pe acolo avea de gand sa mi-l bage pe gat tipand . " Limba afara". I-am spus, DIN NOU, ca nu sunt de acord pentru ca nu e curat, sterilizat. Ce credeti ca imi zice… " Auzi, da' tu ai venit aici sa te spargi in figuri??" Asa ca am zis STOP. Nu comunica cu mine. Dansa stia una si buna: ca acel aparat trebuie luat de pe pervaz si bagat, asa… nesterilizat in gatul meu. Cred ca aveam eu destui microbi ca sa mai imi dea si praful din policlinica si + la cati altii l-a mai folosit inaintea mea. De fel sunt foarte calma dar dupa ce ca nici nu mi-era bine sa ma tratezi in felul acela … m-am enervat. Asa ca am plecat.

Zilele urmatoare am mers… la Fundeni.🙂 Aici sunt intr-adevar medici buni si… oameni. De calitate. Alta atitudine, alta metoda, (totul se sterilizeaza inainte, ustensilele nu se tin pe pervaz,in praf. De doua ori m-am pierdut prin incinta spitalului si nu mai gaseam iesirea,cautam un xerox sa fac o copie dupa un document. Am intrebat o doctora foarte draguta care s-a oferit sa mearga cu mine pana la iesire si din vorba in vorba, pana la iesire am aflat ca era specializata in Alergologie. Diferenta ca de la cer la pamant! Nu mai calc in viata mea in Policlinica Vitan. Eu nu sunt obisnuita cu spitalele, nici nu imi doresc. Dar cand ai o problema si dai peste un asemenea medic e foarte demoralizant. Noroc ca am avut inspiratia sa merg la Fundeni si sa vad ca se poate si altfel.🙂

Cam asta a fost… sanatate!!! Sa auzim de bine!

4 Responses to “Oameni si oameni …”

  1. Cuvintele sunt de prisos! Multumesc,o sa ma fac bine.. M-au “lovit” toate deodata… :)) Trist oricum, ca exista situatii de genul, chiar si mai rau…

    • Radu said

      Asa e, te-au lovit toate deodata…. Sa speram c-o sa te faci bine pana la urma, stii tu de ce…. Maybe someday you will get real little bunny…… Pan-atunci pastreaza-ma blocat in continuare….. Nu-ti port pica…… Mie imi place sa stiu ca am facut tot ce-am putut….

  2. Sistemul sanitar este precum un pacient care se afla in ultima faza de cancer. Unele spitale/policlinici au infrastructura si aparatura de dupa al 2 Razboi Mondial si asta nu este o gluma, modul de igiena…nici nu vreau sa.mi imaginez, dar felul in care te-a tratat acea “buba de doctorita” reflecta incapacitatea unora din sistem de a da un update…In primul rand nu ai voie sa fumezi in cabinet, si modul in care sunt tinute ustensilele cu care lucrezi…imi pare rau pentru experienta traita, Slogan : Fa-te bine !!!

Leave a Reply

 
