Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

Parfumul care mi-a intors stomacul pe dos

Posted by Elvira Ioana on February 4, 2013

Sunt o mare colectionara de parfumuri… daca am de ales intre produse de make-up,ceasuri, haine/pantofi si parfum, intodeauna aleg parfumul. De 10 ani si de la 10 ani nu ma pot opri din a cumpara parfumuri, pur si simplu nu pot. La un moment-dat, cand stateam in Berceni, vecinii si prietenii mei de joaca incepusera sa-mi spuna “Elvira Parfum”🙂 Mi se parea enervant tare! Nu suportam ideea de porecla, fie ea si parfum … Pe atunci iubeam Prêt-à-porter, Malizia si B.U. Aaaa, si Chanson D’ Eau. Inca imi place.

Un parfum bun imi da o stare buna, ma binedispune. Sunt insa si parfumuri care imi dau o senzatie de greata… unul pe care in mod sigur il urasc, il detest… este Giordani Gold (Oriflame)>. L-am mirosit acum ceva timp si mi s-a intiparit bine, bine de tot in minte mirosul lui. Mi-a facut rau… Ultima data am simtit mirosul asta la cineva, intr-un hipermarket si pur si simplu m-a luat durerea de cap. Nu neaparat pentru ca e puternic, ci pentru ca efectiv miroase oribil. Dar evident, gusturile nu se discuta si daca unora le place… e ok. Imi plac anumite produse Oriflame dar nu si Giordani.

Si pentru ca tot am scris despre parfumuri si se apropie si primavara, preferatele mele pentru aceasta perioada sunt: Cool Water si J’adore. Acestea sunt 2 dintre parfumurile pe care le ador si care m-au “vrajit” pentru totdeauna.🙂
davidoff_cool_water_woman__82795_zoomdior

Leave a Reply

 
