Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

Despre Nikon si experienta mea cu ei

Posted by Elvira Ioana on February 5, 2013

De mult ma “chinui” sa scriu un articol despre ei. Nikon este o firma care, chiar daca este mai slabuta comparativ cu Canon (in opinia mea) mi-a castigat increderea. Absolut. Am avut un aparat foto compact cumparat de vreo 2 ani dar pe care nu prea l-am folosit. Sau mai bine zis, nu l-am folosit deloc. L-am cumparat si l-am inchis uitat intr-un sertar. Si acolo a ramas… un an jumatate, aproape 2.
header-coolpix-2013

Pentru ca nu l-am folosit si garantia era aproape de final m-am gandit sa-l folosesc. Asa ca am luat aparatul la o petrecere sa vad cam cum se comporta. Si bine am facut.
In primul rand totul iesea alb, indiferent de setari, era totul alb ca si cand as fi pus o coala alba pe obiectiv.
In al 2-lea rand, a 3-a oara cand l-am deschis si inchis a ramas obiectivul blocat. Fara a fi fortat cumva… A doua zi am sunat la service, le-am spus problema si cel cu care am vorbit la telefon a spus ca trebuie dus la service sa vada ce are. L-am dus chiar in ziua respectiva. Drumul pana la ei a fost plin de peripetii …sa nu mai spun ca adresa Skin Service este in Str. Ocna Sibiului nr. 46-48, iar eu habar nu aveam cum ajung. I-am sunat, le-am zis ca intarzii,ca nu stiu cum ajung,(este mai complicat)si stabilisem sa ajung la ora 15:00, dar ajung eu pana la urma…
M-au sunat inapoi in 15min, au stat la telefon explicandu-mi pe unde sa merg,pe ce strada, ce intersectie… pana am ajuns. Chiar e complicat de ajuns acolo. In sfarsit,am ajuns.🙂 Iar a 2-a zi m-au sunat sa imi spuna sa ma duc sa il iau.

Mi-au dat o negatie spunandu-mi sa merg la magazinul de unde a fost luat sa il schimb cu un alt aparat. Sau sa imi dea banii inapoi. S-au miscat foarte repede, mi-a placut faptul ca mi-au dat un semn imediat dupa constatare, ca nu au stat sa se “carpeasca” inlocuind obiectivul si alte chestii… Nu am platit nimic,nici constatarea si apreciez ca au rezolvat problema in timp util. Sunt foarte amabili si corecti. Nu ma asteptam la asa rapiditate si promptitudine. Desi, din punctul meu de vedere, aparatele Canon sunt mai bune decat Nikon, am ales sa imi iau tot Nikon. Dar l-am testat bine,bine de tot de data aceasta.
In concluzie, depsre Nikon… numai de bine,numai cuvinte de lauda!🙂

http://www.nikon.ro/

2 Responses to “Despre Nikon si experienta mea cu ei”

  1. naturally like your web-site but you have to test
    the spelling on several of your posts. A number of
    them are rife with spelling problems and I find it very bothersome to tell the truth on
    the other hand I’ll certainly come back again.

  2. AlexDJP said

    Am citit articolul tau si am simtit nevoia sa sar in apararea Nikon-ului. Nikon si Canon sunt ca FC Barcelona si Real Madrid. Sunt 2 magnati ai industriei foto, cu productii low-end, mid-range si high-end. Desigur nu intram in discutie despre Hasselblad, Mamyia, Leica, etc. Daca vorbim strict de aparate compacte digitale, ca e Nikon, ca e Canon, ca e Olympus, Vivitar, Sony, chiar nu mai conteaza, toate au cam aceleasi functii, toate sunt Point And Shoot, toate au multi MPX. Diferenta se face incepand cu clasa de DSLR-uri, unde momentan Nikon-ul are un mic avantaj in fata Canon-ului. Canon este intr-adevar mai puternic pe partea de filmare (pana la Nikon D800, zic eu). Nikon-ul a explodat in special prin D300 (DSLR) si D700 (primul FULL FRAME de la Nikon, aparut in 2009), care au schimbat total tendintele pietei. Canon a avut un body foarte reusit, care reprezinta inca o buna optiune pentru Canon-isti, 5D Mark II, care la vremea sa rivaliza cu D700. Avantajele au fost de partea Canon, care aveau si filmare 1080p fata de Nikon, care la vremea respectiva nu au integrat asta pe full-frame-ul lor. Daca studiezi mai bine cei 2 producatori, vei observa ca pe Nikon vei avea intotdeauna o libertate mai mare in a face setari mai complexe decat pe Canon. Cat despre obiective, fiecare are cu ce sa se mandreasca. Canon se bucura de 70-200mm, bine cunoscut printre fotojurnalisti, care ar avea un mic plus asupra primului model de 70-200mm de la Nikon (VR), dar nu si asupra celui de-al 2-lea. Nikon straluceste in special prin 24-70mm NanoCrystal, care are un semnificativ plus prin constructie si calitate fata de concurentul lui de la Canon. La cele 2 producatori poti gasi cea mai variata gama de obiective si nu numai. Batalia se duce pe toate fronturile. Din perspectiva mea, Canon are un avantaj pe filmare, pe cand Nikon are avantaj pe detalii, ISO si calitatea imaginii.

Leave a Reply

 
