Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

Timpul se scurge… (buna dimineata!)

Posted by Elvira Ioana on April 20, 2013

Salutaaree! O sa incep articolul acesta cu urmatorul citat: ” Niciodata sa nu tai un copac in timpul iernii. Niciodata sa nu iei o decizie negativa Ć®n timpul josnic. Niciodata sa nu iei cele mai importante decizii ale tale cand esti in cea mai proasta stare de dispozitie. Asteapta. Ai rabdare. Furtuna va trece. Primavara va veni.” (Robert Schuller)
Si iata ca a venit! Dar eu parca nu mai am timp. De ceva vreme ma chinuie o intrebare, si anume: ce e timpul…? 7 O unitate de masura? Timpul este o dimensiune? De unde vine el…? Evident, de la Dumnezeu. Si cu toate astea, timpul trece si trece repede, mult prea repede… Si stiti ce ma intristeaza cel mai tare? Ca trece fara noi. Doar eu simt ca nu mai am timp? Ma simt ciudat si tot timpul grabita. Oarecum presata(de timp). Si se tot intampla lucruri… un sir care nu se mai termina si eu incerc sa le prind din mers, sa ma adaptez. De fapt, cred ca ma simt ca intr-o gara unde trec trenurile unul dupa altul, oprind doar pentru cateva secunde, nu mai mult. Nu ai timp sa astepti.Sau mai bine zis, nu ai cum sa stai mai mult ca va pleca fara tine. Ideal e ca trenul sa nu intarzie dar poate vrei sa mai stai… sa mai privesti in jur. O nebunie totala… nu cred sa inteleaga cineva.šŸ™‚ Si ma uit in jur… si sunt uimita cand (re)intalnesc oameni care fizic sunt la fel, timpul nu si-a pus amprenta pe chip. Ooof, daca Einstein ar mai fi trait poate ar fi reusit sa finalizeze ideea aceea cu Masina Timpului. Cred ca incepe sa-mi placa zodia mea, macar pentru faptul ca Einstein era Pesti.šŸ™‚ Dar sa revenim… timpul ne schimba si cu toate ca eu tind sa cred ca frumusetea sufletului unui om se vede si pe chip, constat ca nu e chiar asa si ca din pacate e doar realitatea mea. Si privind in jur iti poti da seama ca sunt oameni cu chip cald dar cu suflet rece. Nu imi doresc oameni de genul asta in preajma mea. Vorbesc cu toata lumea dar mi-i apropii mai mult pe cei cu care simt ca pot avea si o altfel de comunicare, nu imi plac oamenii superficiali cu care poti discuta doar despre… cluburi spre exemplu. Si nici cei care se dau prieteni dar nu sunt… si daca cineva incearca sa para altfel decat e… prietenul la nevoie se cunoaste si daca atunci cand are nevoie nu esti langa el ca na, doar nu e problema ta, nu pot sa spun decat atat: n-ai sa te schimbi, degeaba timpul trece…esti si vei ramane un suflet rece…

Noaptea, uneori nu pot s-adorm. Si ma gandesc la teoriile mele de viata, la ce inseamna viata asta in care suntem doar niste trecatori. Actori ai propriului scenariu. Nu stiu din ce motiv dar eu… noaptea ma simt cel mai bine, ma concentrez cel mai bine. Poate din cauza ca e un mister care ma inconjoara, poate pentru ca e liniste si-mi pot auzi gandurile. Uneori, ziua, e atat de mult zgomot ca nu le pot auzi. Sunt oameni care omoara timpul fara nici o parere de rau. Si decizia apartine fiecaruia dintre noi. Dar e frustrant atunci cand stii ca mai toate lucrurile le putem recupera, mai putin timpul. El este ireversibil. Cercetatorii spun ca timpul chiar trece mult mai repede si aproape fara a fi simtit, deoarece durata unei zile s-a redus la 16 ore, si practic traim in 16 ore ceea ce ar trebui sa traim in 24! In conditiile in care sunt oameni care petrec si 10 ore in fata pc-ului, e trist. Ma consider norocoasa ca nu sunt dependenta de pc, de facebook, etc… daca nu intru o saptamana, doua sau o luna, doua nu este nicio tragedie. N-am de gand sa-mi schimb viata reala cu cea virtuala…

Eu incerc si chiar acord timp fiecarui lucru, fiecarei persoane din viata mea. Dar se intampla uneori sa intalnesc oameni care transmit o energie negativa incredibila. Si imi schimba starea de spirit fara vreau. Urasc treaba asta! Se spune ca timpul vindeca tot… legat de chestia asta sunt curioasa cum simte fiecare dintre noi… Dar heeeey, am batut campii destul. Sper ca sunteti bine.šŸ™‚ Va doresc sa aveti parte de tooaaata energia pozitiva din lume, locuri prielnice si oameni frumosi. Si bineinteles un week-end cat mai relaxant!šŸ™‚

Leave a Reply

 
