Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

Cum ? Nu ai facebook ? Nu existi !!!

Posted by Elvira Ioana on June 8, 2013

Mai oameni  buni, v-ati intrebat vreodata ce reprezinta acest site ? Raspunsul cred ca il stim cu totii, Facebook este cel mai popular site de socializare, unde ne petrecem timpul mai mult sau mai putin. Si spun asta pentru ca nu vreau sa generalizez, nu am cum. Fara sa vreau, am auzit o discutie interesanta astazi intr-o cafenea intre 2 fete. Probabil ca s-au revazut dupa mult timp. Nu obisnuiesc sa ascult conversatiile oamenilor. Dar mi-a atras atentia reactia fetei din dreapta. Nu am auzit cand interlocutoarea ei a spus, probabil, “nu am facebook”, insa reactia prietenei ei a fost… remarcabila! Varsand aproape toata cafeaua pe ea si exclamand cu voce tare ” cum? nu ai facebooooook? dar cum e posibil?” Era aproape socata!😦 Hai sa vedem, tu ce parere ai? Crezi ca viata fara facebook ar fi trista? Dar de ce? Este adevarat ca este placut, poti lua legatura cu prietenii vechi, poti sa-ti faci altii noi, poti fi la curent cu noutatile, poti chiar sa-ti gasesti un job, poti… diversifica lucrurile.🙂 Dar pana la un punct. Ma intreb… oare cum e posibil ca un site sa ne controleze viata? Ma uit si la cei mici care nu stiu sa se mai joace cu jucarii, sa sara “sotronul”, sa joace “elasticul”,etc…. Acum totul se face pe calculator,  jocurile ‘pe bune’ ii plictisesc teribil. Si parerea mea personala e ca … este ingrijorator. Cei mici stau prea mult in fata calculatorului, de ‘cei mari’ nici nu mai spun. Eu, cand eram mica…nu exista facebook. Nu prea ma jucam la calculator desi aveam. Si totusi eram fericita! Si foarte fericita atunci cand  ascultam melodiile preferate  la walkman. Si apoi derulam banda de la caseta cu pixul, sa reascult melodia ce imi placea.🙂

Revenind… cred ca am ajuns sa petrecem mai mult timp pe acest site decat cu prietenii/familia. Gandeste-te. Stai singur/a vorbind cu un calculator. :)) Inevitabil, calculatorul devine cel mai bun prieten. Punem mai mult pret pe socializarea virtuala decat pe cea reala. Devenim niste oameni inchisi… felicitarile mele celor care nu au facebook cat si celor care au dar timpul pe care il acorda este moderat!🙂 Eu, din pacate, nu ma numar printre ei,cei care nu au dar ma incadrez la categoria a 2-a, intru moderat. Nici prea rar, nici prea des. Peste 10 ani nu vreau sa imi amintesc ca am stat pe facebook,am vazut ce a postat x sau y. Prefer sa imi amintesc ca am vizitat ceva, am iesit cu prietenii in parc, la suc, oriunde. Dar vorba aceea, toate au un rost. La fel si petrecerea timpului in mediul online. Doar ca uneori nu mai stim limita… si devenim dependenti.😦

Stiu ca unii se supara pe mine ca nu raspund repede la mesaje, ca dau accept la cereri mai greu,etc. Dar intru la un interval de timp si atunci raspund la tot. Si inca ceva… e dreptul fiecaruia sa isi aleaga oamenii care ii devin “prieteni”. Asa ca e dreptul meu daca nu vreau sa dau accept unui utilizator facebook care are un nume la… vrajeala. Sau nu detine poze, ori daca are se vede clar ca nu ii apartin.  Si exemplele pot continua…  pe fb. gasesti tot felul de oameni.  Sau, ca fata, e ciudat cand dai accept cuiva si in mai putin de un minut ai primit 20 de like-uri, de exemplu. Oare intelegi ceva din poze? Sau poate nu e nevoie, habar nu am… 
De evitat:

Oamenii care se supara daca nu raspunzi la mesaje. Yes, daca nu vrei sa fii catalogat/a drept fitos/ fitoasa,etc… trebuie sa raspunzi musai in momentul in care ti-a scris persoana respectiva. Poate ai treaba, poate nu ai ajuns inca la mesajul respectiv, poate esti de pe telefon( si stim cu totii cum ‘urla’ telefonul la notificari si treaba merge mai greu…)

Oamenii care nu comenteaza niciodata la posturi, nu dau like, dar au grija sa iti spuna punctul de vedere intr-un mesaj privat. Mereu. De ce ?! De cine te ascunzi? In fine…

Oamenii al caror vocabular lasa de dorit… o conversatie cu cineva trebuie sa fie o placere nu un chin asa ca… sorry, unfriend!🙂

Oamenii care te adauga dar tot ei te si sterg. Desi poate nu ai avut ocazia sa porti o conversatie, doar ai apucat sa dai accept. Si apoi observi ca ai fost  sters. Urmeaza o noua solicitare de prietenie. Eu… nu mai dau accept celor care m-au sters. De ce?! De ce trebuie sa se procedeze asa?! 

Oamenii, de fapt baietii, barbatii care adauga toate pitzipoancele. Si evident…  tu fiind in lista de prieteni vezi mereu la noutati ca: ” x e acum prieten cu y”. Sau cei ce adauga toate persoanele publice, nu conteaza cine-i, daca a aparut la tv e suficient. Asta inseamna ca nu vrei sa ai prieteni in lista ci doar o varietate de nume, persoane cunoscute… In cazul asta se poate si viceversa, si fetele adauga diversi “crai de dorobanti”.

Oamenii care te critica. Nu te cunosc si cu toate astea isi permit sa faca tot felul de afirmatii despre tine…

Oamenii care nu comunica. Tu ai fost dragut/a sa dai accept solicitarii de prietenie si de atunci nu s-a mai intamplat nimic. Pai… de ce sa tii aiurea locurile ocupate cu oameni care nu comunica, nu sunt activi… de ce sa ai 5.000 de prieteni si daca postezi o intrebare si ceri o parere nimeni nu raspunde… si adevaratii sau potentialii prieteni nu au loc, stim bine, numarul de prieteni pe facebook e limitat…

Oamenii care cersesc like-uri. De ce?! Cu ce te ajuta? Ce castigi? Cand ceva imi place dau like, inevitabil!🙂

Oamenii care, daca te abordeaza, o fac ca si cand te-ar fi gasit pe un site de matrimoniale. Whaaaaat?! Si lista ar putea continua…insa ma opresc aici si… va fi bine, inevitabil!🙂

3 Responses to “Cum ? Nu ai facebook ? Nu existi !!!”

  1. Alex said

    Eu nu am avut niciodata cont pe FB,si nici nu intentionez sa am vreodata.Cand imi vine dor de cineva,am intodeauna telefonu la indemana.

  2. Ttius said

    Cred ca tocmai a prins contur o noua fantezie: sa fac sex cu o tipa fara cont pe facebook :-))

  3. Marian said

    Bine le spui ..;)

Leave a Reply

 
