Elvira Ioana' s Blog

"Ai grija de gandurile tale pentru ca se vor transforma in vorbe …"

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 2,831 other followers

  • Muzica

Secretele unui par frumos

Posted by Elvira Ioana on April 15, 2016

Salutare tuturor, a trecut foarte mult timp de cand nu am mai scris pe acest blog. A venit primavara… si toate doamnele si domnisoarele vor sa arate cat mai bine. De la ingrijirea pielii, machiaj, tinuta, pana la par!
Asa ca, articolul de astazi este destinat ingrijirii parului! Am fost plecata din Buc. cam 3 sapt si nu am avut produsele cu mine, asa ca, a trebuit sa iau din comert diverse…. insa mie nu imi prieste mai nimic…  Cateva produse ma multumesc doar, de la L’oreal, Wella, Kallos. Eu nu spun ca ceea ce fac si folosesc eu, va functiona pentru toata lumea, toate tipurile de par. Spun doar ce am incercat si ce mi-a priit mie cel mai bine! Si voi incepe cu ceea ce folosesc in prezent.

P_20160415_133142

Samponul Tresemme curata foarte bine parul,balsamul il hraneste, il face neted, stralucitor si cu muuult mai usor de pieptanat,este infuzat cu keratina si  reduce incretirea parului pana la 48 ore. Tratamentul repara structura firului si e mult mai hidratat si neted. Efectul la mine este ca… practic, parul arata ca si coafat. Mie imi plac suuuper mult, insa, nu se gasesc in kipermarket-uri ci doar pe net, ori in anumite saloane. Comandate de pe net, pretul este undeva la 50-60 lei , tot setul ajunge la 150. Sunt in cantitate mare, in general 500ml… deci chiar se merita. La aceste produse, adaug si serul pentru par de la Pantene, pe care il folosesc de muuulti ani.

Mai am o varianta, o combinatie de produse care mie imi fac bine,  Samponul de la L’oreal, balsamul pentru par uscat L’oreal, tratamentul cu placenta de la Kallos foarte bogat in vitamine si saruri minerale, si balsamul Wella care lasa parul foooarte lucios si matasos.
P_20160415_164730
Si bineinteles, eu oricui recomand uleiul de masline si uleiul de cocos, macar de 2 ori pe luna. Lasat sa actioneze  peste noapte… face minuni! Va puneti o casca de dus pentru a nu pata asternuturile.🙂
Aaaaa, era sa uit de serul magic pentru par.. cu keratina lichida ! Pe acestea le gasiti cam in orice hipermarket.
Eu sunt mai mereu intrebata cu ce imi dau de luceste parul, sau cum de arata asa sanatos, asa ca… iata si articolul! Ingrijiti-va parul cu ceea ce va face bine !🙂
046

Leave a Reply

 
